Podívejte se, jak vám kvalitní propagace pomůže

SEO je dynamický obor, který se průběžně vyvíjí. V posledních letech se do popředí dostává dobře zvládnutý digitální marketing, zatímco technická řešení ztrácejí na efektivitě. Důvod je prostý – vyhledávače průběžně zdokonalují své algoritmy a snaží se uživatelům nabídnout takový obsah, který skutečně hledají. Proto také najímají lidské testery a navíc využívají obrovské množství dat získaných z mnoha zdrojů.

Uměle optimalizované stránky ztrácejí pozice i návštěvnost a nahrazuje je jejich konkurence, která k propagaci přistupuje komplexně. Platí univerzální pravidlo, že kdo dokáže upoutat zákazníky, dosáhne také předních míst ve vyhledávačích a bude získávat návštěvnost z více zdrojů.

Přečtěte si následující články a získejte představu, jak k propagaci přistupuji:

SEO

Co je vlastně SEO – shrnutí základních informací o tom, co je optimalizace pro vyhledávače a jak vám pomůže zvýšit zisk.

Co je a k čemu slouží analýza klíčových slov – základem propagace ve vyhledávačích je pečlivě sestavená analýza hlavních frází, na které bude cílen váš web.

Linkbuilding

2 odlišné směry v linkbuildingu – Jaký způsobem chcete přistupovat k propagaci vašeho webu?

Linkbuilding jako efektivní marketingový kanál – získejte lepší pozice než vaše konkurence. Neztrácejte čas a peníze kvůli neefektivním metodám propagace a zaměřte se na ty, které skutečně fungují.

7 nejhorších „SEO služeb“ pro váš nový web – čemu se vyhnout při návrhu propagace nových stránek.

Proč vám „PR články“ nepomohou – místo umělé metody linkbuildingu využijte skutečného oslovení čtenářů.

Jak poznat dokonalý odkaz – porovnejte práci linkbuilderů se vzorem ideálního zpětného odkazu.

3 typy linkbuilderů – vyberte si, kdo má mít na starost propagaci vašeho webu.

Jaká je budoucnost linkbuildingu? – Shrnutí současných informací o efektivním vytváření zpětných odkazů a předpověď budoucího stavu. Umělé metody ztrácí efekt a kvůli posledním algoritmům jsou i častým cílem penalizace.

Seriál linkbuilding prakticky – vaše konkurence získává zpětné odkazy běžnými cestami. Odlište se od ní a získejte náskok. V seriálu postupně představuji netradiční metody linkbuildingu.

3 způsoby, jak se vyhnout penalizaci kvůli nekvalitnímu linkbuildingu – Využili jste v minulosti ne zrovna vhodných metod vytváření zpětných odkazů a obáváte se trestu od vyhledávače? Podívejte se na tři tipy, které umožní snížit riziko penalizace na minimum.

Jak probíhá návrh strategie linkbuildingu – Detailní popis přípravy propagace.

Obsahový marketing

E-book 50 + 5 způsobů, jak proměnit blog v generátor zakázek – kompletní návod, díky kterému vybudujete obchodně úspěšný web, jsem vydal formou volně dostupného e-booku.

50 způsobů, jak proměnit blog v generátor zakázek: část první – blog se pro vás může stát klíčovým nástrojem pro oslovení zákazníků, získání důvěry a vybudování značky. Podívejte se první část návodu, který shrnuje základní principy vedení tohoto specifického druhu webu.

23 nejlepších způsobů, jak získat zpětné odkazy z blogů – Blogy představují skvělý prostředek propagace a linkbuildingu. Podívejte se, jak jich využít naplno.

Co je Inbound marketing a proč byste mu měli věnovat pozornost – Základem optimalizace pro vyhledávače je kvalitní obsah. Ten je také primární součástí Inbound marketingu, který vám může zlepšit obchodní výsledky.

15 způsobů, jak vytvořit kvalitní obsah i když nemáte inspiraci – Při vytváření obsahu nemusíte vařit z vody. I při nedostatku nápadů existuje řada metod, jak získat nové návštěvníky.

Objednejte si profesionální SEO

Vyplňte nezávaznou objednávku nebo mě kontaktujte na e-mailu či telefonu 732 260 754.